woensdag 10 mei 2017

Farewell Hyatt...

Rond 8 uur worden we wakker en meteen bekruipt ons dat gevoel. Het gevoel wat we al een aantal keren hebben gehad en waarvan we precies weten hoe het voelt.
Het wegrijden bij het Hyatt....

Maar eerst starten we onze dag lekker vroeg bij her zwembad. Om 08.45 uur duiken de mannen het water al in. De temperatuur is al goed en de ochtenden zijn al warmer dan aan het begin van de vakantie.

Om 09.45 uur nemen we weer het bootje naar het privé strand, maar dit keer gaan we meteen weer terug. We hebben maar 1 missie, dolfijnen! We hadden de jongens al verteld dat gisteren een cadeautje was dus de jongens waren voorbereid. Zowel heen als terug zien we weer dolfijnen maar niet zo dichtbij als gisteren.

Terug bij het hotel duiken we meteen weer het zwembad in en gaan van alle glijbanen af en doen een paar rondjes in de lazy river. De blauwe glijbanen gaan echt enorm snel en we doen wedstrijdjes tegen elkaar.

Om 13.00 uur moeten we dan toch echt onze koffers pakken en rond 13.30 rijden we weg met het Hyatt letterlijk achter ons latend. We zijn er allemaal stilletjes van en bij Tijmen is het dikke tranen van verdriet. Wat een fántastisch hotel is dit....bijna met geen pen te beschrijven.

We doen nog even een kleine lunch bij Five Guys en dan gaan we op weg richting Miami.

Het is een kleine twee uur rijden naar Miami via misschien wel de meest saaie weg die er bestaat. Recht toe recht aan met alleen maar moeras aan beide kanten van de weg.

Zodra we in de buurt van Miami komen wordt het meteen drukker op de weg en we komen zelfs in de file. We roepen het meteen weer tegen elkaar, Miami is het gewoon niet voor ons.

Rond 17.00 uur komen we aan bij ons hotel Homewood Suites, en wat we ons niet goed genoeg hebben gerealiseerd is dat we echt op de aanvliegroute van de airport zitten...
De eerste keer hadden we het idee dat we moesten bukken, zo laag komen ze over. Om over het geluid nog maar te zwijgen...😂

Eten doen we bij BJ's Brewhouse, maar we beginnen eetmoe te worden dus we bestellen wat kleins.
We zijn moe en blij als we op bed liggen. Hopelijk kunnen we slapen..

Annelies zei

Kan me voorstellen dat het even slikken is, gelukkig zijn jullie vaste klant op Coconut Point ;-).
Nog ff vliegtuigen spotten, opa zou er blij mee zijn geweest ;-). Weer een ervaring rijker.
Goede reis alvast en tot snel lieffies!!